İş Yerinde Hareketsiz Durmayın

Zeynep

Editör
Katılım
13 Eyl 2019
Mesajlar
175
Tepkime puanı
59
İş Yerinde Hareketsiz Durmayın


İş Yerinde Hareketsiz Durmayın

İşler yoğun olduğu için masa başından bir türlü ayrılamıyorsanız bu yazımız sizin için geliyor. İşyerinizde de egzersiz yapmanız mümkün! Yapılan pek çok araştırma işyerinde de egzersiz yapılabileceği yönünde sonuçlar veriyor. İşte çalışırken yapabileceğiniz egzersizler…

  • Masaya Çakılıp Kalmak Yok!
Düzenli aralıklarla kalkıp ofiste dolaşın. Aralıksız şekilde oturmayın. Bu egzersiz kalori yakımı açısından da oldukça etkili.

  • Hareketli Olun!
Hiç durmayın. Durdukça içiniz sıkılacak ve yorgun hissedeceksiniz. Kalkın yürüyün. Arada markete gidip gelin, çalışma arkadaşlarınıza bir istekleri olup olmadığını sormayı da ihmal etmeyin!

  • Yürüyüş Toplantısı!
Toplantılarınızı yürüyerek yapmaya özen gösterin. Sunum yapmak bunun en güzel yoludur. Ayakta durun, yürüyün. Hareketlerinizi çok kısıtlamadan dolaşın. Emin olun artık hiç yorgun hissetmeyeceksiniz!

Kaynak: https://www.sevgiforum.com/konular/is-yerinde-hareketsiz-durmayin.241/
 


Katılım
14 Haz 2020
Mesajlar
5
Tepkime puanı
1
Hareketsizlik günümüzün en büyük sorunlarından biridir. Özellikle bu salgın sürecinde herkesin evlerine kapanmış olması, hareketsizlik oranını artırmıştır. Fakat ev içinde bile olsa egzersiz yapmayı ihmal etmemek gerekir. Uzun süre hareketsiz durmak iskelet sistemine zarar verir. Umarım bu yazdıklarımı önce kendim uygulayabilirim, zira ben de bu problemden muzdaribim.
 
Katılım
21 Haz 2020
Mesajlar
20
Tepkime puanı
12
Bu önemli hatırlatmanız için teşekkür ederim. Ne yazık ki hareketsizlik hayatımızı etkisi altına alan çok ciddi bir problemdir. İstenmeyen kiloların en büyük sebeplerinden biri olan hareketsizlik, çeşitli ortopedik sorunlara da yol açar ve stresi artırır. Hem fiziksel hem de ruhsal sağlığımız için, egzersiz yapmamız şarttır. Bu egzersizleri belirli bir sistem dahilinde yapar, vücudumuzun her bölgesini de çalıştıracak farklı egzersizler uygular ve bunu bir rutin haline getirirsek faydası muhakkak ortaya çıkacaktır. Yaptığımız yürüyüşlerin de tempolu olması gerekir. Günlük en az 10 bin adım atmamız gerektiği uzmanlar tarafından bildirilmektedir.
 
Üst